søndag 26. februar 2012

Niina-kurs

Nettopp hjemme fra et trivelig kurs på Hvalsmoen med Niina Svartberg- mental trening og konkurransepsykologi var temaet. Lærerikt, mange gode tips jeg skal ta med meg og masse inspirasjon til bloggen fremover. :)
Kurset passet meg og Cirka godt, vi er i "no mans land", vi har plukket fra hverandre 9-snitts LP3en vår (det var ingen som kunne se de karakterene på oss i helga for å si det sånn) i jakten på championatet and beyond- bare detaljtrening og ingenting er ferdig enda. Jeg vil ikke trene en kjede, eller i det hele tatt en øvelse, der vi ikke har detaljene på plass. Slurv er nå en ting, men vi kan ikke kjede noe jeg ikke ar lært henne godt nok, det er bare urettferdig. Dette kurset var derimot lagt opp med fokus på MEG, ikke på hund og hundetrening med fokus på hunden. Det var jeg som skulle bli bedre, og lage meg oppgaver og mål. Og det kjentes rart og uvant, men godt og utviklende!

Men nå, nå skal jeg og Cirka bare strekke oss godt ut på sofaen, slappe av og bearbeide. :)

Takk til instruktør, arrangør og deltakere for en flott helg med herlige mengder motivasjon og inspirasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!