torsdag 5. april 2012

Status avstand Cirka (baksitt/dekk) tilbudt, film

Lotteritrening. Plutselig får man se at ting er ikke helt som man tror, når filmkameraet kommer frem. Jeg får ikke med meg en forflyttning som jeg da belønner, og jeg lar være å belønne en god baksitt fordi jeg er opptatt med å holde Selmas fingre unna kameraet. Jeg lærer stadig! Men å få med seg set jeg ikke ser er ikke lett altså. Er det bare meg eller?!

Opptur: halen mellom bena forsvant helt av seg selv? Nå ligger den på venstre side av hunden, og mellom henne og speilet. Altså nok til at jeg går glipp av en del. Lurer på om hun har kommet frem til at det er enda mer lønnsomt å ha den der enn mellom siden jeg bruker samme speil på samme sted hele tiden inne?

Fokus fremmover: se om halen ligger der hele tiden, if so bytte siden jeg setter speilet på, evt. sette speil på begge sider og se i speilet på motsatt side av halen. Kanskje jeg får halen mellom igjen da? Og selvfølgelig ha fokus på bikkja og ikke Selma når vi trener fremmover.. :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!