fredag 5. oktober 2012

Melvin 3

Jeg digger den nye telefonen min. Fra å bruke evigheter på ingenting, kan jeg laste opp mye- på kort tid! Fantastisk! Vi har lagt til klikkeren siden sist. :-) Godt fornøyd med tanke på burskift som nettopp var unnagjort. Han er fremdeles var for brå bevegelser, og nye bevegelser. Han er litt delt, på avstand vil han gjerne ha meg bort, men når jeg kommer nærme er det litt skummelt likevel.. Plutselig begynner den lille hårballen å bli både sosial og kontaktsøkende- når jeg står opp om natten og skal gi den tobente mat våkner han og piper og styrer, og vil ha snadder. :-) Jeg har begynt å senke skuldrene litt, og holder ikke pusten når han tar maten lenger, og han har gått fra en slice agurk til frø i gnagerblandingen, bare for å illustrere størrelsesforskjellen på dem. Dette begynner å bli skikkelig moro, jeg blir mer og mer kjent med ham, og blir flinkere og flinkere til å lese når han er opplagt, og når han begynner å bli sliten. For han blir sliten av å trene! Helt fantastisk å se læringslovene utfolde seg! :-)

Og- har marsvin også dempende signaler? Hva er greia med den kløinga han begynner med hver gang jeg avslutter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!