søndag 13. januar 2013

Oppdatering

Long time, no see, og ikke har jeg stort fornuftig å skrive om. Først forsvant internett, så kræsja jeg pc, så ble vi syke alle mann. Jeg hater å være syk!

Nye kurs er på gang, valpesosialiseringskurs og helgekurs LP kjøres igang i februar.

Etterpå skal jeg bort i hallen og trene med LP gruppa. Har hatt noen stakkarslige forsøk på å trene når jeg har vært syk, men Cirka har tatt så hjertelig imot at jeg har blitt sliten bare av å se på henne. I forgårs pakket jeg ut rute og apporter, men øynene bare trillet i hodet hennes og det var ingen hjemme. Pakket bare stille og rolig sammen og reiste igjen. Noen ganger er det bare best.

Har fått frishapet litt videre på leksene mine, og jeg burde filmet mer. Har tre økter i går, og to i dag, og siste som skjedde var en fin flatdekk med etterfølgende jackpot. Snille treningsmakker Randis spesiallagede godiser, de er formet som pittesmå stjerner og fisk, og de er sååååå gode. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!