tirsdag 10. juli 2012

Status FVF film

Tatt ut av en kjede.

Og det som var kult, foruten at jeg ser hva vi må jobbe mer med, jeg filmet den, får som kjent bare med litt av gangen pga. tregt nett, men etter endt kjede filmet jeg også leken etterpå. Og den varte faktisk tre ganger så lenge som kjeden!

Nyeste tipset: jeg har en MP3spiller som fungerer som voicerecorder, og bærbar CDspiller med USB/MP3 utgang. Nå skal jeg se på stevner på youtube, og  (FVF)etterhvert som evkipasjen beveger seg, og spille inn på voicerecorderen. Putte i spilleren, og vips har jeg reell kommandering fra virkelige dommere rundt om i Norge.

4 kommentarer:

  1. Bare et lite tips hvis du vil ta med deg lyden fra youtube-filmer: http://www.youtube-mp3.org/
    Bare lim inn URL'en der, så kan du laste ned lyden som en MP3-fil. Er vel mest brukt til å rippe musikkvideoer, men kan brukes til alle youtubefilmer.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det var fint å vite! Det er vel dessverre ikke så mye klar kommandering med på videoene, men man kan kanskje velge ut deler av de som har, sånn at man evt. bare kan ta med foten liksom? Jeg finnes ikke teknisk :-p

    SvarSlett
  3. Hvis du laster ned et gratis program som heter "Audacity" kan du enkelt klippe bort alt du ikke vil ha. Det er overraskende enkelt. Du får opp hele lydfilen som en lang rad med streker, så velger du bare den biten du vil ta vare på, og klipper bort resten, lagrer og vips, så har du bare det du vil ha. Er det så galt fatt at du ikke skjønner bæret, så finnes det enkle tutorials på youtube for det også. :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!