torsdag 9. januar 2014

Endelig!

Nå er jeg tilbake på nett! Som i internett altså. Og det er FANTASTISK å kunne sitte i sofaen med STORE taster i stedet for telefonen. Well well!

Jeg har så MYE å skrive om, alt som har skjedd siden sist! VI har begynt å gjete, vi har hatt et par prosjekter i LP, vi har hatt såre poter, vi har fått sponsor som vil bli presentert litt senere, vi har kommet i gang med skolen og det er så kult at kurspåmeldingene ramler inn! For ikke å snakke om alt jeg gleder meg til, foruten alle de kule kursene jeg både skal holde og de dyktige instruktørene som kommer hit i år, vi gleder oss til å få svar på DNA tester fra Optigen.com, til vi blir gamle nok til å røntge, vi gleder oss til debut LP2 i helga og aller mest så gleder vi oss til å få inn Pia i trening! Og i den anledning har jeg kjøpt meg nytt kamera, og nå skal det filmes fra A til Å. Hvilke øvelser har dere lyst til å se innlæring trinn 1-2-3 på film? Anyone? Dette skal i hvert fall bli superkult. Jeg gleder meg vilt! :-D

Så. Valpisen min, han begynner å få litt hormoner som svirrer i topplokket, så engasjementet kan være litt varierende. Vi prøver oss likevel! Det verste som kan skje er at det ikke går liksom. Jeg ELSKER romjula forresten! Det er ferie, og tid for å legge planer, målsetninger og å dagdrømme om året som kommer, studere terminlister og drømme enda mer. Dessverre hadde jeg ikke noe internett som ville la meg dele alle mine nasjonalromantiske tanker med dere, men det er kanskje like greit. :-)

 
Og NÅ. Nå SKAL jeg bli MYE flinkere til å filme. Det SKAL jeg. Ikke bare i rykk og napp, men jevnlig! Motivasjon mottas med takk!

Og. Så skal jeg skrive strukturerte, meningsfulle blogginnlegg. Innimellom. ;-)

3 kommentarer:

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!