tirsdag 27. mai 2014

Rekruttropp-samling på Hove

En flott helg er over, og jeg er glad for å ha vært med på moroa. :-) Tre ringer ble satt opp inntil hverandre, og man hadde fire mennesker til rådighet hver økt. Snakker om! Jeg ble solbrent, varm og glad. Valpis jobbet BRA i 100 grader, og vi fikk trent på oppgaver vi trenger hjelp til, apporter og neseprøver ble lagt ut, nye baner lagt, og noen nye ting å trene på dukket opp.

Nå er det bare å glede seg til NMkvaliken og Landskampen mot Sverige i august. :-)




 Valpis fikk nytt kallenavn i løpet av helga, "Prinsen".. Men verken han eller jeg synes han er bortskjemt ;-)

 Flotte forhold!

 Jeg måtte av sted på søndag for å kjøpe solkrem, hvis ikke tror jeg at armene mine hadde gått i oppløsning, evt. røyk..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!